martes, 20 de octubre de 2009

Infantil


El dissabte 13 de juny, a les 17,30h, els pares, familiars i els alumnes d’educació infantil es van reunir a la sala d’actes del col·legi amb la finalitat d’assisitr a l’acte de lliurament d’orles als alumnes de P5.En primer lloc, els protagonistes de l’acte van representar l’obra de teatre “El llop i les set cabretes”. Tot seguit, els alumnes de p3 i de p4 van interpretar unes cansons i, finalment, els alumnes de P5 van rebre l’orla de mans dels representants de l’AMPA i de l’equip directiu del col·legi.Fou un acte força emotiu per a tots, tant per als que acaben aquesta etapa escolar per incorporar-se el curs vinent a l’educació primaria com per a la resta de menuts que van disfrutar amb les actuacions dels companys.



1 comentario: