martes, 20 de octubre de 2009

Infantil


El dissabte 13 de juny, a les 17,30h, els pares, familiars i els alumnes d’educació infantil es van reunir a la sala d’actes del col·legi amb la finalitat d’assisitr a l’acte de lliurament d’orles als alumnes de P5.En primer lloc, els protagonistes de l’acte van representar l’obra de teatre “El llop i les set cabretes”. Tot seguit, els alumnes de p3 i de p4 van interpretar unes cansons i, finalment, els alumnes de P5 van rebre l’orla de mans dels representants de l’AMPA i de l’equip directiu del col·legi.Fou un acte força emotiu per a tots, tant per als que acaben aquesta etapa escolar per incorporar-se el curs vinent a l’educació primaria com per a la resta de menuts que van disfrutar amb les actuacions dels companys.



Primaria

ESO

lunes, 19 de octubre de 2009

Introducció





Aquest espai serà un diari del nostre centre on hi trobareu, cada mes, les activitats més destacades que el col·legi porta a terme.
També hi haurà un espai de creació personal on podreu llegir els nostres textos, veure algunes fotos,…